BREZPLAČNA DOSTAVA PRI NAKUPU NAD 80 €

Dostava in osebni prevzem

V ceni izdelka ni vključen morebiten strošek dostave. V kolikor naročeni izdelki niso predmet akcije z brezplačno dostavo ali v kolikor ni bilo drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem znaša strošek dostave 4,00 €. Strošek dostave je razviden na blagajni spletne trgovine. Pred oddajo naročila ima Kupec zagotovljen pregled nad vsemi izbranimi izdelki in storitvami. Naveden je povzetek naročila, ki je jasno razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja, razen:

pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«,

v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,

v primeru osebnega prevzema na naslovu trgovca (Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice), kliknite za prikaz zemljevida,

v primeru, da je skupni znesek naročila večji od 60 €,

Za dostavo naročil uporabljamo dostavno službo Pošte Slovenije. Naročene izdelke dostavite na naslov, naveden kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.

V elektronskem sporočilu je obvezno treba navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Preklic naročila

V vsebini sporočila: a) ime izdelka ali številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema izdelka obvesti trgovca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Datum dostave naročila beleži dostavno službo in je tako kupcu kot prodajalcu jasno dostopen s pomočjo številke za sledenje paketa. Če kupec vrne blago, ki je poškodovano ali spremenjene količine, odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, saj je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Odstop od pogodbe velja le za kupce, ki so fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.

Šteje se, da je odstopna izjava podana pravočasno, če je oddana v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Kupec lahko Obrazec za uveljavitev pravic potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo pridobi na zahtevo pri prodajalcu. Odstopno izjavo lahko Kupec poda preko e-pošte na naslov info@lexa.si.

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Pri odstopu od pogodbe je Kupcu na voljo vračal denar, ne pa tudi dobroimetje ali menjava.

Po podani odstopni izjavi mora Kupec blago vrniti v 14 dneh od dneva, ko je podal odstopno izjavo.

Šteje se, da je Kupec pravočasno vrnil blago, če ga je poslal pred iztekom 14 dnevnega roka za vrnitev. Izdelke se vrnejo kot paketno pošiljko in ne kot pismo, pri čemer je potrebno v paket obvezno priložiti natisnjen obrazec za odstop od pogodbe, ki ga Kupec prejme tekom reklamacijskega postopka na njegov elektronski naslov. V primeru, da paket ni ustrezno označen (paket poslan brez priloženega obrazca), se lahko čas reševanja reklamacije podaljša. V primeru odstopa od pogodbe, Kupec krije le stroške vračila blaga, ki jih ne povračamo.

V kolikor je Kupec naročeno blago že plačal, mu bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki jih je opravil zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh od obvestila o vrnitvi pošiljke na naš naslov. Pošiljka je vrnjena na naš naslov, ko jo skladišče evidentira kot vrnjeno pošiljko. Pridržujemo si pravico, da prejeto plačilo zadržimo do vračila izdelkov, ki so predmet odstopa od pogodbe.

Prejeta plačila bomo Kupcu vrnili z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil ob nakupu.

Pravice do odstopa od pogodbe Kupec nima v primeru, če bi bilo blago uporabljeno, če blago ni vrnjeno v nepoškodovani originalni in v nespremenjeni količini;

Postopek uveljavljanja reklamacije

Kupec naj piše na naš elektronski naslov info@lexa.si, kjer mu bodo naši svetovalci pomagali s potrebnimi pojasnili. Na tak način se bo kupec lahko izognil morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam istega proizvoda ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

V primeru ugotovljene poškodbe izdelka, neustreznega delovanja ali napačno poslanega izdelka, bo kupec prejel spletni obrazec za zamenjavo izdelka ali vrnilo kupnine z vsemi navodili za izvedbo reklamacije in vračanja reklamiranega izdelka.

Ko kupec izpolni spletni obrazec, prejme izpolnjenega v pdf obliki na svoj elektronski naslov. Obrazec je potrebno natisniti in priložiti v paket z izdelkom za vračilo.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki niso nujno potrebni za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli uporabljati. V kolikor bo kupec želel tak izdelek po zaključku reklamacije ponovno prevzeti, mu ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.

Garancija na dostavo

Če je Kupec prejel izdelek, ki je poškodovan med prevozom ali se ne ujema z oddanim naročilom, ga je potrebno zelo sporočiti v roku 48h od dostave. Preko elektronske pošte na naslov info@lexa.si naj kupec posreduje fotografski paket (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka, na katerem je jasno vidno mesto poškodbe oziroma vsebine.

Zahtevek bomo obravnavali prednostno v najkrajšem možnem času in poskrbeli za menjavo izdelka. Prepozne zahteve, bomo obravnavali kor reklamacijo izdelka.

Piškotke uporabljamo za prilagajanje vsebine in oglasov, za zagotavljanje funkcij družbenih medijev in za analizo našega prometa. Podatke o vaši uporabi našega spletnega mesta delimo tudi z našimi družbenimi mediji, oglaševalskimi in analitičnimi partnerji. Poglej več
Nastavitve piškotkov
Sprejmi
Zavrni
Politika zasebnosti in piškotkov
Politika zasebnosti in piškotkov
Ime piškotkaAktiven

Splošno

Ena plus, Anja Petrošanec sp (v nadaljevanju Trgovec) obdeluje in varuje vaše osebne podatke skladno z aktualno zakonodajo s področja varovanja osebnih podatkov. Podjetje bo osebne podatke uporabilo izključno za namene za katero so bili osebni podatki dani in jih v nobenem primeru ne bo razkrilo nepooblaščenim osebam. Vaši podatki so lahko razkriti ostale le na poziv državnega organa ob podani zakonski podlagi.

Uporaba osebnih podatkov

Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabniške podatke: - ime in priimek; - naslove za dostavo; - podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba); - davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba); - naslov elektronske pošte (uporabniško ime); - geslo v šifrirani obliki; - kontaktno telefonsko številko; - državo bivanja; - druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini; - druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svoj profil. Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Trgovec ne odgovarja.

Hramba podatkov

Trgovec hrani vaše podatke le toliko časa, kolikor je potrebno za namene, za katere se osebni podatki obdelujejo, razen če je z zakonom določen drug rok hrambe. Trgovec hrani podatke strank, ki so potrebni za izvedbo storitve do 10 let od izpolnitve pogodbe na pogodbeni podlagi. Trgovec obdeluje vaše osebne podatke za namen neposrednega oglaševanja le na podlagi podane ugodnosti, do vaše preklice. Trgovec lahko svojo dejavnost oglašuje, ter obvešča posameznike o novostih in ponudbah podjetja tudi na podlagi zakonitih upravičenih interesov podjetja, ki tako kakovostno zagotavljajo storitev in oglaševanje. Trgovec hrani osebne podatke na izdanem računu skladno z zakonom deset let po poteku leta, na katerega se nanašajo računi. Podatke, ki jih posredujete Trgovcu na podlagi privolitve lahko kadarkoli prekličete. Preklic ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov na podlagi privolitve pred njenim preklicom.

Vaše pravice

Ustava RS ter veljavni evropski in slovenski predpisi vam zagotavljajo vrsto pravic glede zasebnosti in varstva osebnih podatkov, med drugim še posebej: - pravico do obveščenosti o obdelavi vaših osebnih podatkov (besedilo, ki ga berete, je del izvajanja vaše pravice); - pravica do dostopa do osebnih podatkov pomeni, da imate pravico od nas kot upravljavca dobiti potrditev, ali pa v zvezi z vami obdelujejo osebne podatke, kadar je temu tako dostop do osebnih podatkov in dodatnih informacij (nameni obdelav, vrste podatkov, uporabnikov). podatki, čas hranjenja, obstoj pravic in možnosti pritožbe, viri podatkov, morebitno avtomatizirano odločanje ali posebno profiliranje); - pravica do popravka pomeni, da imate pravico doseči, da kot upravljavec brez nepotrebnega odlašanja popravimo netočne osebne podatke v zvezi z vami; ob uporabi namenov obdelave imate tudi pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilnih izjav; - pravica do izbrisa, imenovana tudi »pravica do pozabe«, pomeni, da imate pravico doseči, da kot upravljavec brez nepotrebnega odlašanja izbrišemo osebne podatke v zvezi z vami, če so tako izpolnjeni predpisani pogoji (obdelava ni več potrebna, preklica privolitve in neobstoj drugega). pravne podlage, utemeljen ugovor, nezakonita obdelava, izbris zahtevajo veljavni predpisi in podobno); - pravica do omejitve obdelave pomeni pravico, da dosežete, da kot upravljavec omejimo obdelavo vaših podatkov, če oporekate podatkovnosti, ali če ste vložili pogodbo, ali če je obdelava nezakonita, ali če obdelava ni več potrebna za upravljavca, temveč za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo vaših podatkov. pravnih zahtevkov; - pravica do prenosljivosti pomeni pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste jih posredovali kot upravljavca, v strukturirani, splošno uporabljeni v strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da vas pri tem kakorkoli ovirali (velja za podatke, ki jih obdelujemo avtomatizirano na podlagi privolitve ali pogodbenega razmerja); - pravica do pogodbe pomeni, da lahko proti nekaterim vrstam obdelave vaših osebnih podatkov (javni interesi, zakoniti interesi upravljavca, nameni trženja) kadar koli ugovarjate in moramo dokazati legitimni interes za obdelavo ali prenehati z obdelavo (vedno v primeru trženja); - pravice glede samodejne obdelave in profiliranja pomeni, da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z profili, ki ima pravne ali podobne učinke v zvezi z oblikovanjem z vami, če ni to nujno potrebno, predpisano ali če v to ne privolite. - Pri uveljavljanju vseh vaših pravic ali pri pridobivanju dodatnih informacij ali razčiščevanju dilem vam bomo z veseljem pomagali, preko e-pošte: info@lexa.si

Uveljavljanje navedenih pravic in pravnih sredstev

Posameznik navedene pravice uveljavlja brezplačno pri Trgovcu. Trgovec lahko zaradi potrditve identitete posameznika zahteva njegove podatke. Trgovec mora o zahtevi posameznika odločiti brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v enem mesecu po prejemu zahteve. Ta rok se lahko po potrebi podaljša za največ dva dodatna meseca ob upoštevanju vloženosti v številu zahtev. O podaljšanju mora Trgovec obvestiti posameznika, posameznik pa se lahko zoper podaljšanje pritoži. Pri očitno neutemeljenih ali pretiranih zahtevah posameznika, na katerega se podatki nanašajo, zlasti če se zahteve pogosto ponavljajo, lahko podjetje s posebno obrazložitvijo odkloni ukrepanje na podlagi zahteve. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko kadar koli pisno ali na drug dogovorjen način zahteva, da upravljavec trajno ali začasno prekine uporabo ali drugače obdeluje njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Upravljavec v primeru iz prejšnjega postavka najpozneje v 15 dneh preneha obdelovati osebne podatke za namen neposrednega trženja ter o tem v zadnjih petih dneh pisno ali na drug dogovorjen način obvesti posameznika, ki je vložil to zahtevo. Če posameznik po prejeti odločitvi upravljavca meni, da osebni podatki, ki jih je prejel, niso osebni podatki, ki jih je zahteval, ali da niso prejeli vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu, pri upravljavcu vloži obrazloženo pogodbo v roku. petnajstih dni. Upravljavec se mora o pogodbi odločiti kot o novi zahtevi v petih delovnih dneh. Če upravljavec ne odloči o zahtevi posameznika v roku, lahko posameznik pri informacijskem pooblaščencu vloži pritožbo zaradi molka. V postopku pritožbe zoper odločitev upravljavca odločanja informacijski pooblaščenec po pravilih splošnega upravnega postopka. Informacijski pooblaščenec v primerih, ki jih ni mogoče rešiti drugače, o pritožbi odločitve z odločbo. Zoper odločbo ni dovoljena pritožba, je pa dopusten upravni spor.

Pogodbena obdelava osebnih podatkov

Trgovec lahko posamezno opravi v zvezi z obdelavo osebnih podatkov s pogodbo zaupa obdelovalcu. Pogodba je pisna ali v enakovredni elektronski obliki in skladna z zahtevami Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov, določbami zakona, ki ureja varstvo osebnih podatkov ter drugimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Plačila: Glede na način plačila posredujemo vaše plačilne podatke tretjim osebam (npr. pri plačilu s kreditno kartico ponudnika vaše kreditne kartice). Za obdelavo plačil uporabljamo storitve tretjih oseb Stripe in PayPal. Podatkov o vaši plačilni kartici ne bomo hranili ali zbirali. Te podatke posredujemo neposredno našim tretjim osebam za obdelavo plačil, pri katerih uporaba vaših osebnih podatkov ureja njihovo politiko zasebnosti Stripe: Njihovo politiko zasebnosti si lahko ogledate na: https://stripe.com/us/privacy PayPal: Njihovo politiko zasebnosti si lahko ogledate na: www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacy-full Dostava: Za dobavo naročenega blaga sodelujemo s Pošto Slovenije: za dostavo naročenega blaga ali za napoved dostave jim lahko prenesemo naslednje podatke: ime, naslov, poštni naslov, po potrebi tudi e-poštni naslov ter telefonsko številko Pošta Slovenije: Njihovo politično zasebnost lahko ogledate na: https://www.posta.si/zakoni-in-splosni-pogoji

Piškotki

Piškotke uporabljamo na različnih straneh, da je obisk naše spletne strani bolj privlačen in je omogočena uporaba določenih funkcij, pa tudi za statistično beleženje uporabe naše spletne strani. Piškotki tako majhne besedilne datoteke, ki jih vaš brskalnik dejansko ustvari in se shranijo v vašo končno napravo (prenosni računalnik, tablični računalnik, pametni telefon itd.), ko obiščete našo spletno stran. Piškotki ne poškodujejo vaše končne naprave, ne vsebujejo virusov, trojanskih konjev ali druge zlonamerne programske opreme. V piškotku se shranijo informacije, ki so povezane z določeno uporabljeno napravo. Vendar to ne pomeni, da s tem prepoznamo vašo identiteto. Večina piškotkov, ki jih uporabljamo, se izbriše ob koncu seje brskalnika (tako imenovani začasni ali sejni piškotki). Tako vam lahko npr. ponudimo prikaz nakupovalne košarice na več straneh, kjer lahko vidite, koliko izdelkov je trenutno v nakupovalni košarici in kako visoka je vaša trenutna vrednost nakupa. Ostali piškotki ostanejo na vašem računalniku in nam zahtevajo, da vaš računalnik prepozna, ko naslednjič obiščete našo spletno stran (tako imenovani trajni ali medsejni piškotki). Predvsem ti piškotki služijo temu, da je naša ponudba bolj uporabniku prijazna, učinkovitejša in varnejša. Zahvaljujoč tem datotekam lahko na primer na strani prejmete informacije, ki ustrezajo vašemu interesu. Seveda lahko svoj brskalnik nastavite tako, da v vaši napravi ne shranjuje piškotkov. Funkcija pomoči v menijski vrstici večine spletnih brskalnikov pojasnjuje, kako preprečite, da bi vaš brskalnik sprejel nove piškotke, kako vaš brskalnik opozori, če prejmete nov piškotek ali kako pobrišete vse piškotke, ki bi jih tako že prej prejeti in blokirali vse druge. Pojdite na naslednji način: V brskalniku Internet Explorer:
  1. V meniju »Orodja« izberite »Internetne možnosti«.
  2. Kliknite na zavihek »Zasebnost«.
  3. Zdaj lahko nastavite varnostne nastavitve za internetno območje. Tu določite, ali in kateri piškotki naj bodo sprejeti ali zavrnjeni.
  4. Z »V redu« potrdite svojo nastavitev.
V brskalniku Firefox:
  1. V meniju »Orodja« izberite Nastavitve.
  2. Kliknite »Zasebnost«.
  3. V spustnem meniju izberite vnos »ustvari v skladu z nastavitvami po meri«.
  4. lahko določite, ali zdaj naj se piškotki sprejemajo, kako dolgo jih želite hraniti ter dodate izjeme, s katerim na spletnem mestu želite vedno ali nikoli dovoliti uporabo piškotkov.
  5. Potrdite nastavitev z »V redu«.
V brskalniku Google Chrome:
  1. V rodni vrstici brskalnika kliknite meni Chrome.
  2. Zdaj izberite »Nastavitve«.
  3. Kliknite »Prikaži dodatne nastavitve«.
  4. V razdelku »Zasebnost« kliknite »Nastavitve vsebine«.
  5. V razdelku »Piškotki« lahko nastavite naslednje: brisanje piškotkov, zasebno blokiranje piškotkov, zasebno brisanje piškotkov in podatkovnega spletnega mesta po izhodu iz brskalnika, dovolitev izpisa piškotkov z določenih spletnih mest ali domen
Shrani nastavitve
Nastavitve piškotkov
Kaj pravijo naše stranke
32 ocen