Dostava in osebni prevzem
V ceni izdelka ni vključen morebiten strošek dostave. V kolikor naročeni izdelki niso predmet akcije z brezplačno dostavo ali v kolikor ni bilo drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem znaša strošek dostave 4,00 €. Strošek dostave je razviden na blagajni spletne trgovine. Pred oddajo naročila ima Kupec zagotovljen pregled nad vsemi izbranimi izdelki in storitvami. Naveden je povzetek naročila, ki je jasno razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.
Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja, razen:
pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«,
v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,
v primeru osebnega prevzema na naslovu trgovca (Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice), klik za prikaz zemljevida,
v primeru, da je skupni znesek naročila večji od 60 €,
Za dostavo naročil uporabljamo dostavno službo Pošte Slovenije. Naročene izdelke dostavijo na naslov, naveden kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času.
Preklic naročila
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.
V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) ime izdelka ali številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca
Pravica do odstopa od pogodbe
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema izdelka obvesti trgovca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Datum dostave naročila beleži dostavna služba in je tako kupcu kot prodajalcu jasno dostopen s pomočjo številke za sledenje paketa. Če kupec vrne blago, ki je poškodovano ali spremenjene količine, odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, saj je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Odstop od pogodbe velja le za kupce, ki so fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.
Šteje se, da je odstopna izjava podana pravočasno, če je oddana v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Kupec lahko Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo pridobi na zahtevo pri prodajalcu. Odstopno izjavo lahko Kupec poda preko e-pošte na naslov info@lexa.si.
Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Pri odstopu od pogodbe je Kupcu na voljo vračilo denarja, ne pa tudi dobroimetje ali menjava.
Po podani odstopni izjavi, mora Kupec blago vrniti v 14 dneh od dneva, ko je podal odstopno izjavo.
Šteje se, da je Kupec pravočasno vrnil blago, če ga je poslal pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelke se vrne kot paketno pošiljko in ne kot pismo, pri čemer je potrebno v paket obvezno priložiti natisnjen obrazec za odstop od pogodbe, ki ga Kupec prejme tekom reklamacijskega postopka na njegov elektronski naslov. V primeru, da paket ni ustrezno označen (paket poslan brez priloženega obrazca) slednje lahko bistveno podaljša čas reševanja reklamacije. V primeru odstopa od pogodbe, Kupec krije le stroške vračila blaga, ki jih ne povračamo.
V kolikor je Kupec naročeno blago že plačal, mu bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki jih je opravil zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh od obvestila o vrnitvi pošiljke na naš naslov. Pošiljka je vrnjena na naš naslov, ko jo skladišče evidentira kot vrnjeno pošiljko. Pridržujemo si pravico, da prejeto plačilo zadržimo do vračila izdelkov, ki so predmet odstopa od pogodbe.
Prejeta plačila bomo Kupcu vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil ob nakupu.
Pravice do odstopa od pogodbe Kupec nima v primeru, če bi bilo blago uporabljeno, če blago ni vrnjeno v nepoškodovani originalni in v nespremenjeni količini;
Postopek uveljavljanja reklamacije
Kupec naj piše na naš elektronski naslov info@lexa.si, kjer mu bodo naši svetovalci pomagali s potrebnimi pojasnili. Na tak način se bo kupec lahko izognil morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
V primeru ugotovljene poškodbe izdelka, neustreznega delovanja ali napačno poslanega izdelka, bo kupec prejel spletni obrazec za zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine z vsemi navodili za izvedbo reklamacije in vračila reklamiranega izdelka.
Ko kupec izpolni spletni obrazec, prejme izpolnjenega v pdf obliki na svoj elektronski naslov. Obrazec je potrebno natisniti in priložiti v paket z izdelkom za vračilo.
Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor bo kupec želel tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, mu ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzame na našem naslovu.
Garancija na dostavo
Če je Kupec prejel izdelek, ki se je poškodoval med prevozom ali se ne ujema z oddanim naročilom, je potrebno napako sporočiti v roku 48h od dostave. Preko elektronske pošte na naslov info@lexa.si naj kupec posreduje fotografijo paketa (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka, na katerem je jasno vidno mesto poškodbe oziroma vsebina.
Zahtevek bomo obravnavali prioritetno v najkrajšem možnem času in poskrbeli za menjavo izdelka. Prepozne zahtevke, bomo obravnavali kor reklamacijo izdelka.