Dobrodošli na spletnem mestu lexa.si, s katerim upravlja trgovec Ena Plus, Igor Milosov s.p., Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice (v nadaljevanju: Trgovec).
Ti splošni pogoji se uporabljajo za vse aktivnosti, omogočene v spletni trgovini, ki je dostopna na lexa.si (v nadaljevanju spletno mesto). Splošni pogoji so zavezujoči za vse uporabnike. Prosimo vas, da pogoje pozorno preberete. V kolikor se s pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate našega spletnega mesta ne uporabljajte. Splošni pogoji predstavljajo sklenjeno pogodbo med vami in trgovcem.
Spletno mesto je na voljo v stanju ˝takšno kot je˝, trgovec ne podaja nikakršnih garancij ali jamstev, ne neposrednih ne posrednih, v zvezi z lastninsko pravico, trženjem ali kakršnokoli ustreznostjo za katerikoli namen, za izdelke, ki so ponujeni na spletnem mestu.
Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušal zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu.
Definicije
˝Trgovec˝ je samostojni podjetnik Ena Plus, Igor Milosov s.p., Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice, ki je lastnik in upravitelj spletnega mesta lexa.si.
˝Spletno mesto˝ je spletna stran, dostopna na https://lexa.si/, ki jo upravlja trgovec in kjer deluje spletna trgovina.
˝Uporabnik˝ je vsaka fizična oseba, ki uporablja spletno mesto.
˝Kupec˝, ˝Vi˝ ali ˝Vas˝ je vsaka fizična oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.
˝Potrošnik˝ je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za namene teh splošnih pogojev so vsi Kupci tudi Potrošniki.
˝Pravilnik o zasebnosti˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki poteka v okviru spletnega mesta.
˝Politika uporabe piškotkov˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o uporabi piškotkov, ki poteka v okviru spletnega mesta.
Spletna trgovina LEXA.SI
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Potrditev splošnih pogojev ob oddaji naročila preko naše spletne trgovine, predstavlja zavezujočo pogodbo med vami in trgovcem. Pozivamo vas, da si splošne pogoje poslovanja podrobno preberete pred potrditvijo naročila. Nestrinjanje z našimi splošnimi pogoji poslovanja pomeni, da ne morete uporabljati storitev naše spletne trgovine. Prav tako ni možno delno strinjanje s splošnimi pogoji. Za opravo nakupa ste dolžni splošne pogoje sprejeti v celoti, kot veljajo v času izvedbe nakupa.
Uporaba spletne trgovine
Trgovec vodi spletno trgovino, skladno s splošnimi pogoji. Spletna trgovina je Kupcem na voljo ves čas, pri čemer si trgovec pridržuje pravico, da spletno trgovino začasno onemogoči ali ukine brez vnaprejšnjega opozorila.
Zaradi vzdrževanja in posodabljanja spletne trgovine, obstaja možnost, da bo spletna trgovina začasno nedostopna oz. da bo izvršitev plačil začasno onemogočena. Trgovec ne nosi odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi vam lahko nastala v času vzdrževanja in/ali posodobitve spletne trgovine.
Cene, načini plačila in promocije
Cene
Vse cene na spletnem mestu so navedene v EUR in so dokončne, DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo trgovec o tem kupca obvestilo v najkrajšem možnem času in omogočilo odstop od nakupa.
Ta spletna trgovina je spletna trgovina na drobno, namenjena končnim potrošnikom (B2C) in pravnim osebam (B2B).
Načini plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:
Nakazilo na TRR po predračunu;
Plačilo s kreditno kartico;
Plačilo preko PayPal;
Plačilo preko Google Pay;
Plačilo preko Apple Pay.
Plačilo z gotovino pri osebnem prevzemu blaga;
Trgovec si pridržuje pravico, da verificira izbrano plačilno metodo z avtentikacijo. Pridržujemo si tudi pravico do nadaljnje verifikacije plačilne metode in sicer tako, da vas zaprosimo, da nam posredujete potrdilo o izvršenem plačilu.
Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravnati v celoti (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo in dostavo), skladno z izbrano metodo plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravljati transakcije s kreditno kartico oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.
Promocije
Na spletni strani potekajo tudi popusti in druge akcije, ki znižajo cene izdelkov (v nadaljevanju promocije). Vsaka promocija je ponujena po znižani ceni za določeno (omejeno) obdobje, ki je opredeljeno za vsako promocijo posebej. Znižana cena velja za nakupe, ki so opravljeni v obdobju trajanja promocije.
Opozarjamo vas, da so določene promocije omejene na nove uporabnike, ki še niso opravili nakupa v spletni trgovini. V tem primeru ta ugodnost ne velja za obstoječe uporabnike. Vsakršne poskuse, z namenom izkoristiti takšne promocije, bomo nemudoma blokirali, elektronske naslove, uporabljene za zlorabo pa izbrisali brez predhodnega opozorila. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.
Izvedba nakupa v spletni trgovini
Kupec lahko želeno blago naroči izključno preko spletne trgovine.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Kupec jo prejme na elektronski naslov naveden ob oddaji naročila s statusom Potrdilo o oddanem naročilu. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v enaki obliki, kot jo kupec prejme preko elektronskega sporočila, v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja. Kupcu jo trgovec lahko po potrebi ponovno posreduje preko elektronske pošte.
Postopek nakupa po korakih:
Korak – izbira izdelkov:
Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere želen artikel, količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila v košarici. V košarici lahko spreminja količino izdelkov, jih po želji doda ali odstrani. Po pregledu vsebine naročila v košarici izbiro potrdi s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«.
Korak – oddaja naročila:
Na blagajni kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo želenega naročila. Po izpolnitvi obrazca imam kupec v določenih primerih možnost izbrati več različnih načinov dostave, ter dodati k naročilu dodatne izdelke ali storitve. Pred zaključkom nakupa ima kupec možnost izbrati še med različnimi plačilnimi metodami. Pred zaključkom nakupa se ponovno izračuna končna vrednost naročila za plačilo. Kupec nakupni proces zaključi s klikom na gumb »Oddaj naročilo«
Če je naročilo uspešno oddano, se bo prikazalo obvestilo o uspešno oddanem naročilu s povzetkom naročenih izdelkov in vaših podatkov.
Korak – potrdilo o oddanem naročilu:
Po zaključenem nakupu se kupcu na spletni strani prikaže potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano skupaj s podrobnostmi oddanega naročila. Kupec prav tako na vpisan elektronski naslov iz 2. točke prejme potrditveno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila. V tem koraku ima kupec ponovno možnost pregledati vsebino naročila in točnost oddanih podatkov za dostavo. V primeru napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo ali spremeni oddane podatke v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v naslovu sporočila potrebno obvezno navesti naslednje podatke: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka ali številka naročila b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.
Vse informacije, ki nam jih Kupec posreduje pri izvedbi naročila, bomo obravnavali skladno s Pravilnikom o zasebnosti, ki je objavljena tukaj.
Ob potrditvi naročila se zaračuna celoten znesek izbranega nakupa, vključno z morebitnimi stroški dostave ali drugimi stroški, ki se aplicirajo na nakup. O vseh dodatnih stroških bo Kupec obveščen še pred izvedbo nakupa. Dodatni stroški so lahko povezani tudi z izbranim načinom plačila.
Korak – obdelava in dostava naročila:
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po prejemu naročila preveri dobavljivost, v najkrajšem možnem času zapakira naročilo in ko je naročilo odpremljeno, kupca o tem obvesti po elektronski pošti.
Če je izbrani izdelek na zalogi v našem skladišču, ga prodajalec primerno zapakira in odpošlje naslovniku, ki lahko dostavo pričakuje v 1-3 delovnih dneh. Če izbranega izdelka slučajno ne bi bilo na zalogi, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte po oddaji naročila. Rok dobave za izdelke, ki niso na zalogi je od 5 do 30 delovnih dni.
Dostave so mogoče vsak delovni dan, običajno v dopoldanskih urah. Pred dostavo je kupec tudi pravočasno obveščen z SMS sporočilom in klicem kurirja.
Po prevzemu naročenega blaga Kupec prejme račun po elektronski pošti, na elektronski naslov, ki ga je navedel ob naročilu.
Stroški poštnine in dostava blaga
V ceni izdelka ni vključen morebiten strošek dostave. V kolikor naročeni izdelki niso predmet akcije z brezplačno dostavo ali v kolikor ni bilo drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem znaša strošek dostave 4,00 €. Strošek dostave je razviden na blagajni spletne trgovine. Pred oddajo naročila ima Kupec zagotovljen pregled nad vsemi izbranimi izdelki in storitvami. Naveden je povzetek naročila, ki je jasno razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.
Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja, razen:
pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«,
v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,
v primeru osebnega prevzema na naslovu trgovca (Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice), klik za prikaz zemljevida,
v primeru, da je skupni znesek naročila večji od 60 €,
Za dostavo naročil uporabljamo dostavno službo Pošte Slovenije. Naročene izdelke dostavijo na naslov, naveden kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času.
Vse izdelke Kupec uporablja na lastno odgovornost
Vsak izdelek je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor Kupec ni popolnoma prepričan, na kakšen način bi izdelek preizkusili, prosimo da izdelka ne uporablja, nas o tem obvesti preko elektronske pošte info@lexa.si ali izdelek vrne.
Uporaba izdelkov iz naše spletne trgovine je lahko povezana z določenim tveganjem za zdravje in življenje. Kupec je seznanjen in izrecno soglaša, da razume, da uporaba takšnih izdelkov predstavlja takšno tveganje, ki ga v celoti sprejema.
Dobava blaga
Če je izbrani izdelek na zalogi v našem skladišču, ga trgovec primerno zapakira in odpošlje naslovniku, ki lahko dostavo pričakuje v 1-3 delovnih dneh. Če izbranega izdelka slučajno ne bi bilo na zalogi, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte po oddaji naročila. Rok dobave za izdelke, ki niso na zalogi je od 5 do 30 delovnih dni. Kupec račun prejme v elektronski obliki na elektronski naslov naveden ob oddaji naročila.
V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije.
Dostava velja za področje Slovenije.
Preklic naročila
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.
V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) ime izdelka ali številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca
Pravica do odstopa od pogodbe
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema izdelka obvesti trgovca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Datum dostave naročila beleži dostavna služba in je tako kupcu kot prodajalcu jasno dostopen s pomočjo številke za sledenje paketa. Če kupec vrne blago, ki je poškodovano ali spremenjene količine, odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, saj je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in
delovanja blaga. Odstop od pogodbe velja le za kupce, ki so fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.
Šteje se, da je odstopna izjava podana pravočasno, če je oddana v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Kupec lahko Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo pridobi na zahtevo pri prodajalcu. Odstopno izjavo lahko Kupec poda preko e-pošte na naslov info@lexa.si.
Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Pri odstopu od pogodbe je Kupcu na voljo vračilo denarja, ne pa tudi dobroimetje ali menjava.
Po podani odstopni izjavi, mora Kupec blago vrniti v 14 dneh od dneva, ko je podal odstopno izjavo.
Šteje se, da je Kupec pravočasno vrnil blago, če ga je poslal pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelke se vrne kot paketno pošiljko in ne kot pismo, pri čemer je potrebno v paket obvezno priložiti natisnjen obrazec za odstop od pogodbe, ki ga Kupec prejme tekom reklamacijskega postopka na njegov elektronski naslov. V primeru, da paket ni ustrezno označen (paket poslan brez priloženega obrazca) slednje lahko bistveno podaljša čas reševanja reklamacije. V primeru odstopa od pogodbe, Kupec krije le stroške vračila blaga, ki jih ne povračamo.
V kolikor je Kupec naročeno blago že plačal, mu bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki jih je opravil zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh od obvestila o vrnitvi pošiljke na naš naslov. Pošiljka je vrnjena na naš naslov, ko jo skladišče evidentira kot vrnjeno pošiljko. Pridržujemo si pravico, da prejeto plačilo zadržimo do vračila izdelkov, ki so predmet odstopa od pogodbe.
Prejeta plačila bomo Kupcu vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil ob nakupu.
Pravice do odstopa od pogodbe Kupec nima v primeru, če bi bilo blago uporabljeno, če blago ni vrnjeno v nepoškodovani originalni in v nespremenjeni količini;
Postopek uveljavljanja reklamacije
Kupec naj piše na naš elektronski naslov info@lexa.si, kjer mu bodo naši svetovalci pomagali s potrebnimi pojasnili. Na tak način se bo kupec lahko izognil morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
V primeru ugotovljene poškodbe izdelka, neustreznega delovanja ali napačno poslanega izdelka, bo kupec prejel spletni obrazec za zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine z vsemi navodili za izvedbo reklamacije in vračila reklamiranega izdelka.
Ko kupec izpolni spletni obrazec, prejme izpolnjenega v pdf obliki na svoj elektronski naslov. Obrazec je potrebno natisniti in priložiti v paket z izdelkom za vračilo.
Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor bo kupec želel tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, mu ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzame na našem naslovu.
Garancija na dostavo
Če je Kupec prejel izdelek, ki se je poškodoval med prevozom ali se ne ujema z oddanim naročilom, je potrebno napako sporočiti v roku 48h od dostave. Preko elektronske pošte na naslov info@lexa.si naj kupec posreduje fotografijo paketa (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka, na katerem je jasno vidno mesto poškodbe oziroma vsebina.
Zahtevek bomo obravnavali prioritetno v najkrajšem možnem času in poskrbeli za menjavo izdelka. Prepozne zahtevke, bomo obravnavali kor reklamacijo izdelka.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefonski odzivnik),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),
končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
časovno veljavnost ponudbe,
pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
možnost in pogoje poprodajnih storitev, kadar je to potrebno,
pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali lastnosti izdelka vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.
Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa:
Naziv družbe: Ena Plus, poslovne storitve, Igor Milosov s.p.
Sedež: Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice
Matična številka:
Davčna številka: 72609753
Davčni zavezanec: NE
Glavna dejavnost (SKD): 69.200 (Računov.,knjigov.in reviz.dej.; dav.svet.)
Druge dejavnosti (SKD): 47.910 (Trg.dr.po pošti ali po internetu)
Registrski organ: AJPES, izpostava Kranj
Datum vpisa: 01.07.2023
Kontakt:
Vsak delovnik smo na voljo med 9. in 14. uro.
Telefon: 041 422 370
E-mail: info@lexa.si
Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev
Trgovec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče na Jesenicah.
Platforma za reševanje sporov
Trgovec skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfmevent=main.home2.show&lng=SL
Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.
Komunikacija
Trgovec bo z uporabnikom stopilo v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, kadar je to potrebno za izvedbo
naročila.
Trgovec uporabnikom nudi podporo in sicer na e-naslovu info@lexa.si
V komercialne namene pa lahko stopimo v stik z uporabniki, če uporabnik v to privoli oz. če je uporabnik že opravil nakup v spletni trgovini, pri čemer bo komunikacija:
jasno in nedvoumno označena kot oglasno sporočilo,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Več o komunikaciji vam je na voljo v naši Politiki zasebnosti in Politiki uporabe piškotkov.
Intelektualna lastnina
Podatki, slikovni in tekstovni materiali ter katerikoli drugi materiali (npr. video vsebine, grafike, skice, ipd.), ki se nahajajo na spletnem mestu, so avtorska dela in kot taka zaščitena z avtorskimi pravicami in/ali pravom intelektualne lastnine.
Z nakupom izdelkov ali uporabo spletnega mesta Uporabnik ne pridobi avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine na izdelkih in/ali spletnem mestu. Uporabnik sme materiale uporabljati zgolj v lastne, nekomercialne namene.
Odgovornost
Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, trgovec ne odgovarja.
Trgovec ni odgovoren za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani lexa.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.
Trgovec si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih trgovec ne bi pristal na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav. Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte info@lexa.si.
Končne določbe
Sklenjena pogodba:
Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev preko Spletnega mesta in vseh podstrani tega spletnega mesta naravo pogodbe, sklenjene med kupcem in trgovcem.
Neodvisnost določb:
V kolikor bi se ugotovilo, da je katerakoli izmed določb teh splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nezakonita, nična ali na kakršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celoti), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi.
Polna poslovna sposobnost:
Uporabnik jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznosti, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev. Jamči, da za izvajanje obveznosti iz teh splošnih pogojev ne potrebuje soglasja ali odobritve s strani katerekoli tretje osebe.
Seznanjenost s pogoji:
Jamči, da je pred sprejemom pogojev, le-te prebral in se v celoti seznanil s temi splošnimi pogoji, zlasti z omejitvami odgovornosti, ki so vzpostavljene.
Pravo dogovora:
Za te splošne pogoje velja pravo Republike Slovenije. Za vse spore, ki izvirajo iz teh splošnih pogojev, so pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.
Spremembe pogojev:
Kupec nima pravice kakorkoli spreminjati ali se odpovedati, v celoti ali deloma, veljavnosti katere od določb iz teh splošnih pogojev. Trgovec ima pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Vsaka sprememba bo objavljena na spletnem mestu. Šteje se, da se Kupec strinja z vsakokratnimi spremembami, v kolikor nadaljuje z uporabo spletnega mesta. V kolikor se s spremembami ne strinja, ima pravico do odstopa.
Celoten dogovor:
Te splošni pogoji predstavljajo celoten dogovor, ki velja med pogodbenima strankama. Vsi morebitni predhodni dogovori ali pogajanja, pisni ali ustni, so v celoti nadomeščeni s temi pogoji.
Jezikovne različice:
Te splošni pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku. Kakršnakoli različica teh splošnih pogojev v drugem jeziku, je ustvarjena z namenom ponuditi lažji dostop do splošnih pogojev. Kupec se strinja in v celoti razume, da je v primeru kakršnihkoli sporov prevladujoča slovenska različica.
Pomen izrazov:
Izrazi, uporabljeni v teh pogojih imajo pomen, kot je definiran na vrhu teh Splošnih pogojev