BREZPLAČNA DOSTAVA ZA VSA NAROČILA

Dobrodošli na spletnem mestu lexa.si, s katerim upravlja trgovec Ena Plus, Igor Milosov sp, Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice (v nadaljevanju: Trgovec).

Ti splošni pogoji se uporabljajo za vse dejavnosti, omogočene v spletni trgovini, ki so dostopne na lexa.si (v nadaljevanju spletnega mesta). Splošni pogoji so zavezujoči za vse uporabnike. Prosimo vas, da pogojno pozorno preberete. V kolikor se s pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate, da našega spletnega mesta ne uporabljate. Splošni pogoji predstavljajo sklenjeno pogodbo med vami in trgovcem.

Spletno mesto je na voljo v stanju ˝takšno kot je˝, trgovec ne daje nikakršnih garancij ali jamstev, ne neposrednih ne posrednih, v zvezi z lastninsko pravico, trženjem ali kršno koli ustreznostjo za katerikoli namen, za izdelke, ki so ponujeni na spletnem mestu.

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poskusil zagotoviti natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadar koli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu.

Definicije

˝Trgovec˝ je samostojni podjetnik Ena Plus, Igor Milosov sp, Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice, ki je lastnik in upravitelj spletnega mesta lexa.si.

˝Spletno mesto˝ je spletna stran, dostopna na https://lexa.si/, ki jo upravlja trgovec in kjer deluje spletna trgovina.

˝Uporabnik˝ je vsaka fizična oseba, ki uporablja spletno mesto.

˝Kupec˝, ˝Vi˝ ali ˝Vas˝ je vsaka fizična oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.

˝Potrošnik˝ je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za namene teh splošnih pogojev so vsi Kupci tudi Potrošniki.

˝Pravilnik o zasebnosti˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki potekajo v okviru spletnega mesta.

˝Politika uporabe piškotkov˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o uporabi piškotkov, ki potekajo v okviru spletnega mesta.

Spletna trgovina LEXA.SI

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnikov v spletni trgovini ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošne pogoje, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Potrditev splošnih pogojev ob oddaji naročila preko naše spletne trgovine, predstavlja zavezujočo pogodbo med vami in trgovcem. Pozivamo vas, da se splošni pogoji poslovanja podrobno preberejo pred potrditvijo naročila. Nestrinjanje z našimi splošnimi pogoji poslovanja pomeni, da ne morete uporabljati storitev naše spletne trgovine. Prav tako se ni mogoče delno strinjati s splošnimi pogoji. Za opravo nakupa so dolžni splošni pogoji sprejeti v celoti, kot veljajo v času izvedbe nakupa.

Uporaba spletne trgovine

Trgovec vodi spletno trgovino, skladno s splošnimi pogoji. Spletna trgovina je Kupcem na voljo ves čas, pri čemer si trgovec pridržuje pravico, da spletno trgovino začasno onemogoči ali ukine brez vnaprejšnjega opozorila.

Zaradi vzdrževanja in posodabljanja spletne trgovine obstaja možnost, da bo spletna trgovina začasno nedostopna oz. da bo izvršitev plačil začasno onemogočena. Trgovec ne nosi odgovornosti za kršnokoli škodo, ki bi vam lahko nastala v času vzdrževanja in/ali posodobitve spletne trgovine.

Cene, načini plačila in promocije

Cene

Vse cene na spletnem mestu, navedene v EUR in so dokončne, DDV niso obračunane na podlagi 1. odstavka 94. člena zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najboljše ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo trgovec o tem kupcu obvestil v najkrajšem možnem času in omogočil odstop od nakupa.

Ta spletna trgovina je spletna trgovina na drobno, namenjena končnemu potrošniku (B2C) in pravni osebi (B2B).

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:

Nakazilo na TRR po predračunu;

Plačilo s kreditno kartico;

Plačilo preko PayPal;

Plačilo preko Google Pay;

Plačilo preko Apple Pay.

Plačilo z gotovino pri osebnem prevzemu blaga;

Trgovec ima pravico, da verificira izbrano plačilno metodo z avtentiko. Pridržujemo si tudi pravico do nadaljnjega preverjanja plačilne metode in sicer tako, da vas prosimo, da nam posredujete potrdilo o izvršenem plačilu.

Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravnati v celoti (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo in dostavo), skladno z izbranim načinom plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravljati transakcije s kreditno kartico oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.

Promocije

Na spletni strani potekajo tudi popusti in druge akcije, ki znižajo cene izdelkov (v nadaljevanju promocije). Vsaka promocija je ponujena po znižani ceni za določeno (omejeno) obdobje, ki je izbrano za vsako promocijo posebej. Znižana cena velja za nakupe, ki so opravljeni v obdobju trajanja promocije.

Opozarjamo vas, da so določene trgovinske promocije omejene na nove uporabnike, ki še niso opravili nakupa na spletnem mestu. V tem primeru ta ugodnost ne velja za obstoječe uporabnike. Vsakršne poskuse, z namenom izkoristiti take promocije, bomo nemudoma blokirali, elektronske naslove, uporabljene za zlorabo pa izbrisali brez predhodnega opozorila. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.

Izvedba nakupa v spletni trgovini

Kupec lahko želeno blago naroči izključno preko spletne trgovine.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Kupec jo prejme na elektronski naslov naveden ob oddaji naročila s statusom Potrdilo o oddanem naročilu. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v enaki obliki, kot jo kupec prejme preko elektronskega sporočila, v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja. Kupcu jo trgovec lahko po potrebi ponovno posreduje preko elektronske pošte.

Postopek nakupa po korakih:

Korak – izbira izdelkov:

Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere želene artikle, količino pa potrdi s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila v košarici. V košarici lahko spremenite količino izdelkov, ki jih po želji dodate ali odstranite. Po pregledu vsebine naročila v košarici potrdite s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«.

Korak – oddaja naročila:

Na blagajni kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo želenega naročila. Po izpolnitvi obrazca imam kupec v določenih primerih možnost izbrati več različnih načinov dostave, ter dodati k naročilu dodatne izdelke ali storitve. Pred zaključkom nakupa ima kupec izbrati še med različnimi plačilnimi metodami. Pred zaključkom nakupa se ponovno izračuna končna vrednost naročila za plačilo. Postopek nakupa kupca kliknite s klikom na gumb »Oddaj naročilo«.

Če je naročilo uspešno oddano, se bo prikazalo obvestilo o uspešno oddanem naročilu s povzetkom naročenih izdelkov in vaših podatkov.

Korak – potrdilo o oddanem naročilu:

Po zaključenem nakupu se na spletni strani izpiše potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano skupaj s podrobnostmi oddanega naročila. Kupec prav tako na vpisan elektronski naslov iz 2. točke prejme potrjeno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila. V tem koraku ima kupec ponovno pregledati vsebino naročila in možnost oddanih podatkov za dostavo. V primeru napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo ali spremeni oddane podatke v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v naslovu sporočila potrebno obvezno navesti naslednje podatke: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka ali številka naročila b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.

Vse informacije, ki jih Kupec posreduje pri izvedbi naročila, bomo obravnavali skladno s Pravilnikom o zasebnosti, ki je objavljen tukaj.

Ob potrditvi naročila se obračuna celoten znesek izbranega nakupa, vključno z dodatnimi stroški ali drugimi stroški, ki so vključeni v nakup. O vseh dodatnih stroških bo Kupec obveščen še pred izvedbo nakupa. Dodatni stroški so povezani tudi z izbranim načinom plačila.

Korak – obdelava in dostava naročila:

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po predhodnem naročilu preverite dobavljivost, v najkrajšem možnem času zapakira naročilo in ko je naročilo odpremljeno, kupca o tem obvesti po elektronski pošti.

Če je izbran izdelek na zalogi v našem skladišču, ga prodajalec primerno zapakira in odpošlje naslovniku, ki ga lahko dostavite v 1-3 delovnih dneh. Če izbranega izdelka slučajno ne bi bilo na zalogi, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte po oddaji naročila. Rok dobave za izdelke, ki niso na zalogi od 5 do 30 delovnih dni.

Dostave so mogoče vsak delovni dan, običajno v dopoldanskih urah. Pred dostavo je kupec tudi pravočasno obveščen z SMS sporočilom in klicem kurirja.

Ob prevzemu naročenega blaga Kupec prejme račun po elektronski pošti, na elektronski naslov, ki ga je navedel ob naročilu.

Stroški poštnine in dostava blaga

V ceni izdelka ni vključen morebiten strošek dostave. V kolikor naročeni izdelki niso predmet akcije z brezplačno dostavo ali v kolikor ni bilo drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem znaša strošek dostave 4,00 €. Strošek dostave je razviden na blagajni spletne trgovine. Pred oddajo naročila ima Kupec zagotovljen pregled nad vsemi izbranimi izdelki in storitvami. Naveden je povzetek naročila, ki je jasno razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja, razen:

pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«,

v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,

v primeru osebnega prevzema na naslovu trgovca (Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice), kliknite za prikaz zemljevida,

v primeru, da je skupni znesek naročila večji od 60 €,

Za dostavo naročil uporabljamo dostavno službo Pošte Slovenije. Naročene izdelke dostavite na naslov, naveden kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času.

Vse izdelke Kupec uporablja na lastno odgovornost

Vsak izdelek je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor Kupec niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili, prosimo, da se izdelek ne uporablja, nas o tem obvesti preko elektronske pošte info@lexa.si ali izdelek vrne.

Uporaba iz naše spletne trgovine je lahko povezana z določenim tveganjem za zdravje in življenje. Kupec je seznanjen in izrecno soglaša, da razume, da uporaba takšnih izdelkov predstavlja takšno tveganje, ki ga v celoti sprejema.

Dobava blaga

Če je izbrani izdelek na zalogi v našem skladišču, ga trgovec primerno zapakira in odpošlje naslovniku, ki ga lahko dostavite v 1-3 delovnih dneh. Če izbranega izdelka slučajno ne bi bilo na zalogi, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte po oddaji naročila. Rok dobave za izdelke, ki niso na zalogi od 5 do 30 delovnih dni. Kupec račun prejme v elektronski obliki na elektronski naslov, naveden ob oddaji naročila.

V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.

Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja Pošte Slovenije.

Dostava velja za področje Slovenije.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.

V elektronskem sporočilu je obvezno treba navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Preklic naročila

V vsebini sporočila: a) ime izdelka ali številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema izdelka obvesti trgovca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Datum dostave naročila beleži dostavno službo in je tako kupcu kot prodajalcu jasno dostopen s pomočjo številke za sledenje paketa. Če kupec vrne blago, ki je poškodovano ali spremenjene količine, odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, saj je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in
delovanja blaga. Odstop od pogodbe velja le za kupce, ki so fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.

Šteje se, da je odstopna izjava podana pravočasno, če je oddana v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Kupec lahko Obrazec za uveljavitev pravic potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo pridobi na zahtevo pri prodajalcu. Odstopno izjavo lahko Kupec poda preko e-pošte na naslov info@lexa.si.

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Pri odstopu od pogodbe je Kupcu na voljo vračal denar, ne pa tudi dobroimetje ali menjava.

Po podani odstopni izjavi mora Kupec blago vrniti v 14 dneh od dneva, ko je podal odstopno izjavo.

Šteje se, da je Kupec pravočasno vrnil blago, če ga je poslal pred iztekom 14 dnevnega roka za vrnitev. Izdelke se vrnejo kot paketno pošiljko in ne kot pismo, pri čemer je potrebno v paket obvezno priložiti natisnjen obrazec za odstop od pogodbe, ki ga Kupec prejme tekom reklamacijskega postopka na njegov elektronski naslov. V primeru, da paket ni ustrezno označen (paket poslan brez priloženega obrazca), se lahko čas reševanja reklamacije podaljša. V primeru odstopa od pogodbe, Kupec krije le stroške vračila blaga, ki jih ne povračamo.

V kolikor je Kupec naročeno blago že plačal, mu bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki jih je opravil zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh od obvestila o vrnitvi pošiljke na naš naslov. Pošiljka je vrnjena na naš naslov, ko jo skladišče evidentira kot vrnjeno pošiljko. Pridržujemo si pravico, da prejeto plačilo zadržimo do vračila izdelkov, ki so predmet odstopa od pogodbe.

Prejeta plačila bomo Kupcu vrnili z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil ob nakupu.

Pravice do odstopa od pogodbe Kupec nima v primeru, če bi bilo blago uporabljeno, če blago ni vrnjeno v nepoškodovani originalni in v nespremenjeni količini;

Postopek uveljavljanja reklamacije

Kupec naj piše na naš elektronski naslov info@lexa.si, kjer mu bodo naši svetovalci pomagali s potrebnimi pojasnili. Na tak način se bo kupec lahko izognil morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam istega proizvoda ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

V primeru ugotovljene poškodbe izdelka, neustreznega delovanja ali napačno poslanega izdelka, bo kupec prejel spletni obrazec za zamenjavo izdelka ali vrnilo kupnine z vsemi navodili za izvedbo reklamacije in vračanja reklamiranega izdelka.

Ko kupec izpolni spletni obrazec, prejme izpolnjenega v pdf obliki na svoj elektronski naslov. Obrazec je potrebno natisniti in priložiti v paket z izdelkom za vračilo.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki niso nujno potrebni za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli uporabljati. V kolikor bo kupec želel tak izdelek po zaključku reklamacije ponovno prevzeti, mu ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.

Garancija na dostavo

Če je Kupec prejel izdelek, ki je poškodovan med prevozom ali se ne ujema z oddanim naročilom, ga je potrebno zelo sporočiti v roku 48h od dostave. Preko elektronske pošte na naslov info@lexa.si naj kupec posreduje fotografski paket (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka, na katerem je jasno vidno mesto poškodbe oziroma vsebine.

Zahtevek bomo obravnavali prednostno v najkrajšem možnem času in poskrbeli za menjavo izdelka. Prepozne zahteve, bomo obravnavali kor reklamacijo izdelka.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, registrska številka),

kontaktne podatke, ki jih uporabnik potrebuje za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefonski odzivnik),

bistvene značilnosti blaga oziroma storitve (vključno s prodajnimi storitvami),

končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče vnaprej izračunati,

dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

plačilne pogoje, pogoje dostave proizvoda ali izvršitvene storitve (način, kraj in rok dostave),

informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da lahko taki stroški nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,

časovno veljavnost ponudbe,

pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vrnili blaga,

pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktnih osebah ali službah za stike s kupci,

v možnostih poprodajnih storitev, kadar je to potrebno,

pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali lastnosti izdelka vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa:

Naziv družbe: Ena Plus, poslovne storitve, Igor Milosov sp

Sedež: Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice

Matična številka: 

Davčna številka: 72609753

Davčni zavezanec: NE

Glavna dejavnost (SKD): 69.200 (Računov.,knjigov.in reviz.dej.; dav.svet.)

Druge dejavnosti (SKD): 47.910 (Trg.dr.po pošti ali po internetu)

Registrski organ: AJPES, izpostava Kranj

Datum vpisa: 01.07.2023

Kontakt:

Vsak delovnik smo na voljo med 9. in 14. uro.

Telefon: 041 422 370

E-naslov: info@lexa.si

Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev

Trgovec se trudi po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo mogoče, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče na Jesenicah.

Platforma za reševanje sporov

Trgovec skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga lahko potrošnik sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfmevent=main.home2.show&lng=SL

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

Komunikacija

Trgovec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljša le, kadar je to potrebno za izvedbo
naročila.

Trgovec uporabnikom nudi podporo in sicer na e-naslovu info@lexa.si

V komercialne namene pa lahko stopimo v stik z uporabniki, če uporabnik v to privoli oz. če je uporabnik opravil nakup v spletni trgovini, pri čemer bo komunikacija:

jasno in nedvoumno označena kot oglasno sporočilo,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot take.

Več o komunikaciji vam je na voljo pri nas Politika zasebnosti in Politika uporabe piškotkov.

Intelektualna lastnina

Podatki, slikovni in tekstovni materiali ter kateri koli drugi materiali (npr. video vsebine, grafike, skice, ipd.), ki se nahajajo na spletnem mestu, tako da je avtorsko delo in kot taka zaščiteno z avtorskimi pravicami in/ali pravo intelektualno lastnino.

Z nakupom izdelkov ali uporabo spletnega mesta Uporabnik ne pridobi avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine na izdelkih in/ali spletnem mestu. Uporabnik sme materiale uporabljati zgolj v lastne, nekomercialne namene.

Odgovornost

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, trgovec ne odgovarja.

Trgovec ni odgovoren za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani lexa.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Trgovec si pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih trgovec ne bi pristal na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav. Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte info@lexa.si.

Končne določbe

Sklenjena pogodba:

Splošni pogoji so skupaj z opravljenim naročilom storitve preko Spletnega mesta in vseh podstrani tega spletnega mesta naravnih pogodb, sklenjenih med kupcem in trgovcem.

Neodvisnost določb:

V kolikor bi se ugotovilo, da je katera koli izmed določb splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nezakonita, nična ali na kršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celoti), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi. .

Polna poslovna sposobnost:

Uporabnik jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznosti, ki izhajajo iz splošnih pogojev. Jamči, da za izvajanje obveznosti iz splošnih pogojev ne potrebuje soglasja ali odobritve s strani katere koli tretje osebe.

Seznanjenost s pogoji:

Jamči, da je pred sprejemom pogojev le-te prebral in se v celoti seznanil s temi splošnimi pogoji, zlasti z omejitvami odgovornosti, ki so tako vzpostavljene.

Pravo dogovora:

Za te splošne pogoje velja pravo Republika Slovenija. Za vse spore, ki izvirajo iz splošnih pogojev, so pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.

Spremembe pogojev:

Kupec nima pravice kakorkoli spreminjati ali se odpovedati, v celoti ali deloma, veljavnosti katere od določb iz splošnih pogojev. Trgovec ima pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Vsaka sprememba bo objavljena na spletnem mestu. Šteje se, da se Kupec strinja z vsakokratnimi spremembami, kolikor pa nadaljuje z uporabo spletnega mesta. V kolikor se s spremembami ne strinjam, ima pravico do odstopa.

Celoten dogovor:

Te splošne pogoje predstavlja celoten dogovor, ki velja med pogodbenimi strankami. Vsi morebitni predhodni dogovori ali pogajanja, pisni ali ustni, tako v celoti nadomeščeni s temi pogoji.

Jezikovne različice:

Te splošne pogoje so sestavljeni v slovenskem jeziku. Kakršnakoli različica teh splošnih pogojev v drugem jeziku, je ustvarjena z namenom ponuditi lažji dostop do splošnih pogojev. Kupec se strinja in v celoti razume, da je v primeru kakršnihkoli sporov prevladujoča slovenska različica.

Pomen izrazov:

Izrazi, ki se uporabljajo v teh pogojih, imajo pomen, ki je opredeljen na vrhu Splošnih pogojev

Piškotke uporabljamo za prilagajanje vsebine in oglasov, za zagotavljanje funkcij družbenih medijev in za analizo našega prometa. Podatke o vaši uporabi našega spletnega mesta delimo tudi z našimi družbenimi mediji, oglaševalskimi in analitičnimi partnerji. Poglej več
Nastavitve piškotkov
Sprejmi
Zavrni
Politika zasebnosti in piškotkov
Politika zasebnosti in piškotkov
Ime piškotkaAktiven

Splošno

Ena plus, Anja Petrošanec sp (v nadaljevanju Trgovec) obdeluje in varuje vaše osebne podatke skladno z aktualno zakonodajo s področja varovanja osebnih podatkov. Podjetje bo osebne podatke uporabilo izključno za namene za katero so bili osebni podatki dani in jih v nobenem primeru ne bo razkrilo nepooblaščenim osebam. Vaši podatki so lahko razkriti ostale le na poziv državnega organa ob podani zakonski podlagi.

Uporaba osebnih podatkov

Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabniške podatke: - ime in priimek; - naslove za dostavo; - podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba); - davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba); - naslov elektronske pošte (uporabniško ime); - geslo v šifrirani obliki; - kontaktno telefonsko številko; - državo bivanja; - druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini; - druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svoj profil. Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Trgovec ne odgovarja.

Hramba podatkov

Trgovec hrani vaše podatke le toliko časa, kolikor je potrebno za namene, za katere se osebni podatki obdelujejo, razen če je z zakonom določen drug rok hrambe. Trgovec hrani podatke strank, ki so potrebni za izvedbo storitve do 10 let od izpolnitve pogodbe na pogodbeni podlagi. Trgovec obdeluje vaše osebne podatke za namen neposrednega oglaševanja le na podlagi podane ugodnosti, do vaše preklice. Trgovec lahko svojo dejavnost oglašuje, ter obvešča posameznike o novostih in ponudbah podjetja tudi na podlagi zakonitih upravičenih interesov podjetja, ki tako kakovostno zagotavljajo storitev in oglaševanje. Trgovec hrani osebne podatke na izdanem računu skladno z zakonom deset let po poteku leta, na katerega se nanašajo računi. Podatke, ki jih posredujete Trgovcu na podlagi privolitve lahko kadarkoli prekličete. Preklic ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov na podlagi privolitve pred njenim preklicom.

Vaše pravice

Ustava RS ter veljavni evropski in slovenski predpisi vam zagotavljajo vrsto pravic glede zasebnosti in varstva osebnih podatkov, med drugim še posebej: - pravico do obveščenosti o obdelavi vaših osebnih podatkov (besedilo, ki ga berete, je del izvajanja vaše pravice); - pravica do dostopa do osebnih podatkov pomeni, da imate pravico od nas kot upravljavca dobiti potrditev, ali pa v zvezi z vami obdelujejo osebne podatke, kadar je temu tako dostop do osebnih podatkov in dodatnih informacij (nameni obdelav, vrste podatkov, uporabnikov). podatki, čas hranjenja, obstoj pravic in možnosti pritožbe, viri podatkov, morebitno avtomatizirano odločanje ali posebno profiliranje); - pravica do popravka pomeni, da imate pravico doseči, da kot upravljavec brez nepotrebnega odlašanja popravimo netočne osebne podatke v zvezi z vami; ob uporabi namenov obdelave imate tudi pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilnih izjav; - pravica do izbrisa, imenovana tudi »pravica do pozabe«, pomeni, da imate pravico doseči, da kot upravljavec brez nepotrebnega odlašanja izbrišemo osebne podatke v zvezi z vami, če so tako izpolnjeni predpisani pogoji (obdelava ni več potrebna, preklica privolitve in neobstoj drugega). pravne podlage, utemeljen ugovor, nezakonita obdelava, izbris zahtevajo veljavni predpisi in podobno); - pravica do omejitve obdelave pomeni pravico, da dosežete, da kot upravljavec omejimo obdelavo vaših podatkov, če oporekate podatkovnosti, ali če ste vložili pogodbo, ali če je obdelava nezakonita, ali če obdelava ni več potrebna za upravljavca, temveč za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo vaših podatkov. pravnih zahtevkov; - pravica do prenosljivosti pomeni pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste jih posredovali kot upravljavca, v strukturirani, splošno uporabljeni v strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da vas pri tem kakorkoli ovirali (velja za podatke, ki jih obdelujemo avtomatizirano na podlagi privolitve ali pogodbenega razmerja); - pravica do pogodbe pomeni, da lahko proti nekaterim vrstam obdelave vaših osebnih podatkov (javni interesi, zakoniti interesi upravljavca, nameni trženja) kadar koli ugovarjate in moramo dokazati legitimni interes za obdelavo ali prenehati z obdelavo (vedno v primeru trženja); - pravice glede samodejne obdelave in profiliranja pomeni, da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z profili, ki ima pravne ali podobne učinke v zvezi z oblikovanjem z vami, če ni to nujno potrebno, predpisano ali če v to ne privolite. - Pri uveljavljanju vseh vaših pravic ali pri pridobivanju dodatnih informacij ali razčiščevanju dilem vam bomo z veseljem pomagali, preko e-pošte: info@lexa.si

Uveljavljanje navedenih pravic in pravnih sredstev

Posameznik navedene pravice uveljavlja brezplačno pri Trgovcu. Trgovec lahko zaradi potrditve identitete posameznika zahteva njegove podatke. Trgovec mora o zahtevi posameznika odločiti brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v enem mesecu po prejemu zahteve. Ta rok se lahko po potrebi podaljša za največ dva dodatna meseca ob upoštevanju vloženosti v številu zahtev. O podaljšanju mora Trgovec obvestiti posameznika, posameznik pa se lahko zoper podaljšanje pritoži. Pri očitno neutemeljenih ali pretiranih zahtevah posameznika, na katerega se podatki nanašajo, zlasti če se zahteve pogosto ponavljajo, lahko podjetje s posebno obrazložitvijo odkloni ukrepanje na podlagi zahteve. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko kadar koli pisno ali na drug dogovorjen način zahteva, da upravljavec trajno ali začasno prekine uporabo ali drugače obdeluje njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Upravljavec v primeru iz prejšnjega postavka najpozneje v 15 dneh preneha obdelovati osebne podatke za namen neposrednega trženja ter o tem v zadnjih petih dneh pisno ali na drug dogovorjen način obvesti posameznika, ki je vložil to zahtevo. Če posameznik po prejeti odločitvi upravljavca meni, da osebni podatki, ki jih je prejel, niso osebni podatki, ki jih je zahteval, ali da niso prejeli vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu, pri upravljavcu vloži obrazloženo pogodbo v roku. petnajstih dni. Upravljavec se mora o pogodbi odločiti kot o novi zahtevi v petih delovnih dneh. Če upravljavec ne odloči o zahtevi posameznika v roku, lahko posameznik pri informacijskem pooblaščencu vloži pritožbo zaradi molka. V postopku pritožbe zoper odločitev upravljavca odločanja informacijski pooblaščenec po pravilih splošnega upravnega postopka. Informacijski pooblaščenec v primerih, ki jih ni mogoče rešiti drugače, o pritožbi odločitve z odločbo. Zoper odločbo ni dovoljena pritožba, je pa dopusten upravni spor.

Pogodbena obdelava osebnih podatkov

Trgovec lahko posamezno opravi v zvezi z obdelavo osebnih podatkov s pogodbo zaupa obdelovalcu. Pogodba je pisna ali v enakovredni elektronski obliki in skladna z zahtevami Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov, določbami zakona, ki ureja varstvo osebnih podatkov ter drugimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Plačila: Glede na način plačila posredujemo vaše plačilne podatke tretjim osebam (npr. pri plačilu s kreditno kartico ponudnika vaše kreditne kartice). Za obdelavo plačil uporabljamo storitve tretjih oseb Stripe in PayPal. Podatkov o vaši plačilni kartici ne bomo hranili ali zbirali. Te podatke posredujemo neposredno našim tretjim osebam za obdelavo plačil, pri katerih uporaba vaših osebnih podatkov ureja njihovo politiko zasebnosti Stripe: Njihovo politiko zasebnosti si lahko ogledate na: https://stripe.com/us/privacy PayPal: Njihovo politiko zasebnosti si lahko ogledate na: www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacy-full Dostava: Za dobavo naročenega blaga sodelujemo s Pošto Slovenije: za dostavo naročenega blaga ali za napoved dostave jim lahko prenesemo naslednje podatke: ime, naslov, poštni naslov, po potrebi tudi e-poštni naslov ter telefonsko številko Pošta Slovenije: Njihovo politično zasebnost lahko ogledate na: https://www.posta.si/zakoni-in-splosni-pogoji

Piškotki

Piškotke uporabljamo na različnih straneh, da je obisk naše spletne strani bolj privlačen in je omogočena uporaba določenih funkcij, pa tudi za statistično beleženje uporabe naše spletne strani. Piškotki tako majhne besedilne datoteke, ki jih vaš brskalnik dejansko ustvari in se shranijo v vašo končno napravo (prenosni računalnik, tablični računalnik, pametni telefon itd.), ko obiščete našo spletno stran. Piškotki ne poškodujejo vaše končne naprave, ne vsebujejo virusov, trojanskih konjev ali druge zlonamerne programske opreme. V piškotku se shranijo informacije, ki so povezane z določeno uporabljeno napravo. Vendar to ne pomeni, da s tem prepoznamo vašo identiteto. Večina piškotkov, ki jih uporabljamo, se izbriše ob koncu seje brskalnika (tako imenovani začasni ali sejni piškotki). Tako vam lahko npr. ponudimo prikaz nakupovalne košarice na več straneh, kjer lahko vidite, koliko izdelkov je trenutno v nakupovalni košarici in kako visoka je vaša trenutna vrednost nakupa. Ostali piškotki ostanejo na vašem računalniku in nam zahtevajo, da vaš računalnik prepozna, ko naslednjič obiščete našo spletno stran (tako imenovani trajni ali medsejni piškotki). Predvsem ti piškotki služijo temu, da je naša ponudba bolj uporabniku prijazna, učinkovitejša in varnejša. Zahvaljujoč tem datotekam lahko na primer na strani prejmete informacije, ki ustrezajo vašemu interesu. Seveda lahko svoj brskalnik nastavite tako, da v vaši napravi ne shranjuje piškotkov. Funkcija pomoči v menijski vrstici večine spletnih brskalnikov pojasnjuje, kako preprečite, da bi vaš brskalnik sprejel nove piškotke, kako vaš brskalnik opozori, če prejmete nov piškotek ali kako pobrišete vse piškotke, ki bi jih tako že prej prejeti in blokirali vse druge. Pojdite na naslednji način: V brskalniku Internet Explorer:
  1. V meniju »Orodja« izberite »Internetne možnosti«.
  2. Kliknite na zavihek »Zasebnost«.
  3. Zdaj lahko nastavite varnostne nastavitve za internetno območje. Tu določite, ali in kateri piškotki naj bodo sprejeti ali zavrnjeni.
  4. Z »V redu« potrdite svojo nastavitev.
V brskalniku Firefox:
  1. V meniju »Orodja« izberite Nastavitve.
  2. Kliknite »Zasebnost«.
  3. V spustnem meniju izberite vnos »ustvari v skladu z nastavitvami po meri«.
  4. lahko določite, ali zdaj naj se piškotki sprejemajo, kako dolgo jih želite hraniti ter dodate izjeme, s katerim na spletnem mestu želite vedno ali nikoli dovoliti uporabo piškotkov.
  5. Potrdite nastavitev z »V redu«.
V brskalniku Google Chrome:
  1. V rodni vrstici brskalnika kliknite meni Chrome.
  2. Zdaj izberite »Nastavitve«.
  3. Kliknite »Prikaži dodatne nastavitve«.
  4. V razdelku »Zasebnost« kliknite »Nastavitve vsebine«.
  5. V razdelku »Piškotki« lahko nastavite naslednje: brisanje piškotkov, zasebno blokiranje piškotkov, zasebno brisanje piškotkov in podatkovnega spletnega mesta po izhodu iz brskalnika, dovolitev izpisa piškotkov z določenih spletnih mest ali domen
Shrani nastavitve
Nastavitve piškotkov