Dobrodošli na spletnem mestu lexa.si, s katerim upravlja trgovec Ena Plus, Igor Milosov sp, Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice (v nadaljevanju: Trgovec).
Ti splošni pogoji se uporabljajo za vse dejavnosti, omogočene v spletni trgovini, ki so dostopne na lexa.si (v nadaljevanju spletnega mesta). Splošni pogoji so zavezujoči za vse uporabnike. Prosimo vas, da pogojno pozorno preberete. V kolikor se s pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate, da našega spletnega mesta ne uporabljate. Splošni pogoji predstavljajo sklenjeno pogodbo med vami in trgovcem.
Spletno mesto je na voljo v stanju ˝takšno kot je˝, trgovec ne daje nikakršnih garancij ali jamstev, ne neposrednih ne posrednih, v zvezi z lastninsko pravico, trženjem ali kršno koli ustreznostjo za katerikoli namen, za izdelke, ki so ponujeni na spletnem mestu.
Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poskusil zagotoviti natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadar koli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu.
Definicije
˝Trgovec˝ je samostojni podjetnik Ena Plus, Igor Milosov sp, Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice, ki je lastnik in upravitelj spletnega mesta lexa.si.
˝Spletno mesto˝ je spletna stran, dostopna na https://lexa.si/, ki jo upravlja trgovec in kjer deluje spletna trgovina.
˝Uporabnik˝ je vsaka fizična oseba, ki uporablja spletno mesto.
˝Kupec˝, ˝Vi˝ ali ˝Vas˝ je vsaka fizična oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.
˝Potrošnik˝ je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za namene teh splošnih pogojev so vsi Kupci tudi Potrošniki.
˝Pravilnik o zasebnosti˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki potekajo v okviru spletnega mesta.
˝Politika uporabe piškotkov˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o uporabi piškotkov, ki potekajo v okviru spletnega mesta.
Spletna trgovina LEXA.SI
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnikov v spletni trgovini ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošne pogoje, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Potrditev splošnih pogojev ob oddaji naročila preko naše spletne trgovine, predstavlja zavezujočo pogodbo med vami in trgovcem. Pozivamo vas, da se splošni pogoji poslovanja podrobno preberejo pred potrditvijo naročila. Nestrinjanje z našimi splošnimi pogoji poslovanja pomeni, da ne morete uporabljati storitev naše spletne trgovine. Prav tako se ni mogoče delno strinjati s splošnimi pogoji. Za opravo nakupa so dolžni splošni pogoji sprejeti v celoti, kot veljajo v času izvedbe nakupa.
Uporaba spletne trgovine
Trgovec vodi spletno trgovino, skladno s splošnimi pogoji. Spletna trgovina je Kupcem na voljo ves čas, pri čemer si trgovec pridržuje pravico, da spletno trgovino začasno onemogoči ali ukine brez vnaprejšnjega opozorila.
Zaradi vzdrževanja in posodabljanja spletne trgovine obstaja možnost, da bo spletna trgovina začasno nedostopna oz. da bo izvršitev plačil začasno onemogočena. Trgovec ne nosi odgovornosti za kršnokoli škodo, ki bi vam lahko nastala v času vzdrževanja in/ali posodobitve spletne trgovine.
Cene, načini plačila in promocije
Cene
Vse cene na spletnem mestu, navedene v EUR in so dokončne, DDV niso obračunane na podlagi 1. odstavka 94. člena zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najboljše ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo trgovec o tem kupcu obvestil v najkrajšem možnem času in omogočil odstop od nakupa.
Ta spletna trgovina je spletna trgovina na drobno, namenjena končnemu potrošniku (B2C) in pravni osebi (B2B).
Načini plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:
Nakazilo na TRR po predračunu;
Plačilo s kreditno kartico;
Plačilo preko PayPal;
Plačilo preko Google Pay;
Plačilo preko Apple Pay.
Plačilo z gotovino pri osebnem prevzemu blaga;
Trgovec ima pravico, da verificira izbrano plačilno metodo z avtentiko. Pridržujemo si tudi pravico do nadaljnjega preverjanja plačilne metode in sicer tako, da vas prosimo, da nam posredujete potrdilo o izvršenem plačilu.
Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravnati v celoti (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo in dostavo), skladno z izbranim načinom plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravljati transakcije s kreditno kartico oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.
Promocije
Na spletni strani potekajo tudi popusti in druge akcije, ki znižajo cene izdelkov (v nadaljevanju promocije). Vsaka promocija je ponujena po znižani ceni za določeno (omejeno) obdobje, ki je izbrano za vsako promocijo posebej. Znižana cena velja za nakupe, ki so opravljeni v obdobju trajanja promocije.
Opozarjamo vas, da so določene trgovinske promocije omejene na nove uporabnike, ki še niso opravili nakupa na spletnem mestu. V tem primeru ta ugodnost ne velja za obstoječe uporabnike. Vsakršne poskuse, z namenom izkoristiti take promocije, bomo nemudoma blokirali, elektronske naslove, uporabljene za zlorabo pa izbrisali brez predhodnega opozorila. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.
Izvedba nakupa v spletni trgovini
Kupec lahko želeno blago naroči izključno preko spletne trgovine.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Kupec jo prejme na elektronski naslov naveden ob oddaji naročila s statusom Potrdilo o oddanem naročilu. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v enaki obliki, kot jo kupec prejme preko elektronskega sporočila, v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja. Kupcu jo trgovec lahko po potrebi ponovno posreduje preko elektronske pošte.
Postopek nakupa po korakih:
Korak – izbira izdelkov:
Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere želene artikle, količino pa potrdi s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila v košarici. V košarici lahko spremenite količino izdelkov, ki jih po želji dodate ali odstranite. Po pregledu vsebine naročila v košarici potrdite s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«.
Korak – oddaja naročila:
Na blagajni kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo želenega naročila. Po izpolnitvi obrazca imam kupec v določenih primerih možnost izbrati več različnih načinov dostave, ter dodati k naročilu dodatne izdelke ali storitve. Pred zaključkom nakupa ima kupec izbrati še med različnimi plačilnimi metodami. Pred zaključkom nakupa se ponovno izračuna končna vrednost naročila za plačilo. Postopek nakupa kupca kliknite s klikom na gumb »Oddaj naročilo«.
Če je naročilo uspešno oddano, se bo prikazalo obvestilo o uspešno oddanem naročilu s povzetkom naročenih izdelkov in vaših podatkov.
Korak – potrdilo o oddanem naročilu:
Po zaključenem nakupu se na spletni strani izpiše potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano skupaj s podrobnostmi oddanega naročila. Kupec prav tako na vpisan elektronski naslov iz 2. točke prejme potrjeno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila. V tem koraku ima kupec ponovno pregledati vsebino naročila in možnost oddanih podatkov za dostavo. V primeru napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo ali spremeni oddane podatke v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v naslovu sporočila potrebno obvezno navesti naslednje podatke: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka ali številka naročila b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.
Vse informacije, ki jih Kupec posreduje pri izvedbi naročila, bomo obravnavali skladno s Pravilnikom o zasebnosti, ki je objavljen tukaj.
Ob potrditvi naročila se obračuna celoten znesek izbranega nakupa, vključno z dodatnimi stroški ali drugimi stroški, ki so vključeni v nakup. O vseh dodatnih stroških bo Kupec obveščen še pred izvedbo nakupa. Dodatni stroški so povezani tudi z izbranim načinom plačila.
Korak – obdelava in dostava naročila:
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po predhodnem naročilu preverite dobavljivost, v najkrajšem možnem času zapakira naročilo in ko je naročilo odpremljeno, kupca o tem obvesti po elektronski pošti.
Če je izbran izdelek na zalogi v našem skladišču, ga prodajalec primerno zapakira in odpošlje naslovniku, ki ga lahko dostavite v 1-3 delovnih dneh. Če izbranega izdelka slučajno ne bi bilo na zalogi, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte po oddaji naročila. Rok dobave za izdelke, ki niso na zalogi od 5 do 30 delovnih dni.
Dostave so mogoče vsak delovni dan, običajno v dopoldanskih urah. Pred dostavo je kupec tudi pravočasno obveščen z SMS sporočilom in klicem kurirja.
Ob prevzemu naročenega blaga Kupec prejme račun po elektronski pošti, na elektronski naslov, ki ga je navedel ob naročilu.
Stroški poštnine in dostava blaga
V ceni izdelka ni vključen morebiten strošek dostave. V kolikor naročeni izdelki niso predmet akcije z brezplačno dostavo ali v kolikor ni bilo drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem znaša strošek dostave 4,00 €. Strošek dostave je razviden na blagajni spletne trgovine. Pred oddajo naročila ima Kupec zagotovljen pregled nad vsemi izbranimi izdelki in storitvami. Naveden je povzetek naročila, ki je jasno razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.
Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja, razen:
pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«,
v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,
v primeru osebnega prevzema na naslovu trgovca (Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice), kliknite za prikaz zemljevida,
v primeru, da je skupni znesek naročila večji od 60 €,
Za dostavo naročil uporabljamo dostavno službo Pošte Slovenije. Naročene izdelke dostavite na naslov, naveden kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času.
Vse izdelke Kupec uporablja na lastno odgovornost
Vsak izdelek je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor Kupec niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili, prosimo, da se izdelek ne uporablja, nas o tem obvesti preko elektronske pošte info@lexa.si ali izdelek vrne.
Uporaba iz naše spletne trgovine je lahko povezana z določenim tveganjem za zdravje in življenje. Kupec je seznanjen in izrecno soglaša, da razume, da uporaba takšnih izdelkov predstavlja takšno tveganje, ki ga v celoti sprejema.
Dobava blaga
Če je izbrani izdelek na zalogi v našem skladišču, ga trgovec primerno zapakira in odpošlje naslovniku, ki ga lahko dostavite v 1-3 delovnih dneh. Če izbranega izdelka slučajno ne bi bilo na zalogi, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte po oddaji naročila. Rok dobave za izdelke, ki niso na zalogi od 5 do 30 delovnih dni. Kupec račun prejme v elektronski obliki na elektronski naslov, naveden ob oddaji naročila.
V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja Pošte Slovenije.
Dostava velja za področje Slovenije.
Preklic naročila
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.
V elektronskem sporočilu je obvezno treba navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) ime izdelka ali številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca
Pravica do odstopa od pogodbe
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema izdelka obvesti trgovca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Datum dostave naročila beleži dostavno službo in je tako kupcu kot prodajalcu jasno dostopen s pomočjo številke za sledenje paketa. Če kupec vrne blago, ki je poškodovano ali spremenjene količine, odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, saj je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in
delovanja blaga. Odstop od pogodbe velja le za kupce, ki so fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.
Šteje se, da je odstopna izjava podana pravočasno, če je oddana v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Kupec lahko Obrazec za uveljavitev pravic potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo pridobi na zahtevo pri prodajalcu. Odstopno izjavo lahko Kupec poda preko e-pošte na naslov info@lexa.si.
Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Pri odstopu od pogodbe je Kupcu na voljo vračal denar, ne pa tudi dobroimetje ali menjava.
Po podani odstopni izjavi mora Kupec blago vrniti v 14 dneh od dneva, ko je podal odstopno izjavo.
Šteje se, da je Kupec pravočasno vrnil blago, če ga je poslal pred iztekom 14 dnevnega roka za vrnitev. Izdelke se vrnejo kot paketno pošiljko in ne kot pismo, pri čemer je potrebno v paket obvezno priložiti natisnjen obrazec za odstop od pogodbe, ki ga Kupec prejme tekom reklamacijskega postopka na njegov elektronski naslov. V primeru, da paket ni ustrezno označen (paket poslan brez priloženega obrazca), se lahko čas reševanja reklamacije podaljša. V primeru odstopa od pogodbe, Kupec krije le stroške vračila blaga, ki jih ne povračamo.
V kolikor je Kupec naročeno blago že plačal, mu bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki jih je opravil zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh od obvestila o vrnitvi pošiljke na naš naslov. Pošiljka je vrnjena na naš naslov, ko jo skladišče evidentira kot vrnjeno pošiljko. Pridržujemo si pravico, da prejeto plačilo zadržimo do vračila izdelkov, ki so predmet odstopa od pogodbe.
Prejeta plačila bomo Kupcu vrnili z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil ob nakupu.
Pravice do odstopa od pogodbe Kupec nima v primeru, če bi bilo blago uporabljeno, če blago ni vrnjeno v nepoškodovani originalni in v nespremenjeni količini;
Postopek uveljavljanja reklamacije
Kupec naj piše na naš elektronski naslov info@lexa.si, kjer mu bodo naši svetovalci pomagali s potrebnimi pojasnili. Na tak način se bo kupec lahko izognil morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam istega proizvoda ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
V primeru ugotovljene poškodbe izdelka, neustreznega delovanja ali napačno poslanega izdelka, bo kupec prejel spletni obrazec za zamenjavo izdelka ali vrnilo kupnine z vsemi navodili za izvedbo reklamacije in vračanja reklamiranega izdelka.
Ko kupec izpolni spletni obrazec, prejme izpolnjenega v pdf obliki na svoj elektronski naslov. Obrazec je potrebno natisniti in priložiti v paket z izdelkom za vračilo.
Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki niso nujno potrebni za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli uporabljati. V kolikor bo kupec želel tak izdelek po zaključku reklamacije ponovno prevzeti, mu ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.
Garancija na dostavo
Če je Kupec prejel izdelek, ki je poškodovan med prevozom ali se ne ujema z oddanim naročilom, ga je potrebno zelo sporočiti v roku 48h od dostave. Preko elektronske pošte na naslov info@lexa.si naj kupec posreduje fotografski paket (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka, na katerem je jasno vidno mesto poškodbe oziroma vsebine.
Zahtevek bomo obravnavali prednostno v najkrajšem možnem času in poskrbeli za menjavo izdelka. Prepozne zahteve, bomo obravnavali kor reklamacijo izdelka.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, registrska številka),
kontaktne podatke, ki jih uporabnik potrebuje za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefonski odzivnik),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitve (vključno s prodajnimi storitvami),
končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče vnaprej izračunati,
dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
plačilne pogoje, pogoje dostave proizvoda ali izvršitvene storitve (način, kraj in rok dostave),
informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da lahko taki stroški nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
časovno veljavnost ponudbe,
pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vrnili blaga,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktnih osebah ali službah za stike s kupci,
v možnostih poprodajnih storitev, kadar je to potrebno,
pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali lastnosti izdelka vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.
Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa:
Naziv družbe: Ena Plus, poslovne storitve, Igor Milosov sp
Sedež: Cesta Slavka Likoviča 5, 4270 Jesenice
Matična številka:
Davčna številka: 72609753
Davčni zavezanec: NE
Glavna dejavnost (SKD): 69.200 (Računov.,knjigov.in reviz.dej.; dav.svet.)
Druge dejavnosti (SKD): 47.910 (Trg.dr.po pošti ali po internetu)
Registrski organ: AJPES, izpostava Kranj
Datum vpisa: 01.07.2023
Kontakt:
Vsak delovnik smo na voljo med 9. in 14. uro.
Telefon: 041 422 370
E-naslov: info@lexa.si
Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev
Trgovec se trudi po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo mogoče, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče na Jesenicah.
Platforma za reševanje sporov
Trgovec skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga lahko potrošnik sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfmevent=main.home2.show&lng=SL
Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.
Komunikacija
Trgovec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljša le, kadar je to potrebno za izvedbo
naročila.
Trgovec uporabnikom nudi podporo in sicer na e-naslovu info@lexa.si
V komercialne namene pa lahko stopimo v stik z uporabniki, če uporabnik v to privoli oz. če je uporabnik opravil nakup v spletni trgovini, pri čemer bo komunikacija:
jasno in nedvoumno označena kot oglasno sporočilo,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot take.
Več o komunikaciji vam je na voljo pri nas Politika zasebnosti in Politika uporabe piškotkov.
Intelektualna lastnina
Podatki, slikovni in tekstovni materiali ter kateri koli drugi materiali (npr. video vsebine, grafike, skice, ipd.), ki se nahajajo na spletnem mestu, tako da je avtorsko delo in kot taka zaščiteno z avtorskimi pravicami in/ali pravo intelektualno lastnino.
Z nakupom izdelkov ali uporabo spletnega mesta Uporabnik ne pridobi avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine na izdelkih in/ali spletnem mestu. Uporabnik sme materiale uporabljati zgolj v lastne, nekomercialne namene.
Odgovornost
Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, trgovec ne odgovarja.
Trgovec ni odgovoren za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani lexa.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.
Trgovec si pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih trgovec ne bi pristal na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav. Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte info@lexa.si.
Končne določbe
Sklenjena pogodba:
Splošni pogoji so skupaj z opravljenim naročilom storitve preko Spletnega mesta in vseh podstrani tega spletnega mesta naravnih pogodb, sklenjenih med kupcem in trgovcem.
Neodvisnost določb:
V kolikor bi se ugotovilo, da je katera koli izmed določb splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nezakonita, nična ali na kršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celoti), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi. .
Polna poslovna sposobnost:
Uporabnik jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznosti, ki izhajajo iz splošnih pogojev. Jamči, da za izvajanje obveznosti iz splošnih pogojev ne potrebuje soglasja ali odobritve s strani katere koli tretje osebe.
Seznanjenost s pogoji:
Jamči, da je pred sprejemom pogojev le-te prebral in se v celoti seznanil s temi splošnimi pogoji, zlasti z omejitvami odgovornosti, ki so tako vzpostavljene.
Pravo dogovora:
Za te splošne pogoje velja pravo Republika Slovenija. Za vse spore, ki izvirajo iz splošnih pogojev, so pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.
Spremembe pogojev:
Kupec nima pravice kakorkoli spreminjati ali se odpovedati, v celoti ali deloma, veljavnosti katere od določb iz splošnih pogojev. Trgovec ima pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Vsaka sprememba bo objavljena na spletnem mestu. Šteje se, da se Kupec strinja z vsakokratnimi spremembami, kolikor pa nadaljuje z uporabo spletnega mesta. V kolikor se s spremembami ne strinjam, ima pravico do odstopa.
Celoten dogovor:
Te splošne pogoje predstavlja celoten dogovor, ki velja med pogodbenimi strankami. Vsi morebitni predhodni dogovori ali pogajanja, pisni ali ustni, tako v celoti nadomeščeni s temi pogoji.
Jezikovne različice:
Te splošne pogoje so sestavljeni v slovenskem jeziku. Kakršnakoli različica teh splošnih pogojev v drugem jeziku, je ustvarjena z namenom ponuditi lažji dostop do splošnih pogojev. Kupec se strinja in v celoti razume, da je v primeru kakršnihkoli sporov prevladujoča slovenska različica.
Pomen izrazov:
Izrazi, ki se uporabljajo v teh pogojih, imajo pomen, ki je opredeljen na vrhu Splošnih pogojev